۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

تام فلتون: کودکیم را پای هری پاتر از دست دادم


تام فلتون بازیگر نقش دراکو مالفوی در فیلم های هری پاتر مصاحبه ی طولانی با DailyMail داشته است که بخش های جالبی از آن را برای شما نقل می کنیم
.“فکر میکنم همه انتظار دارند بعد از تموم شدن هری پاتر، عوامل و بازیگرهاش افسردگی بگیرند. میدونم که دنیل و روپرت روز آخری گریه هم کردند اما احساس من ترکیبی از احساسات مختلفی هست. خیلی کم ناراحت هستم اما همزمان باهاش هیجان زده هم هستم.”(www.poterban.blogspot.com)

“تو این ده سال گذشته آزادی نداشتیم برای انجام پروژه های مختلف. مخصوصا من که حتی نمیتونستم رنگ موهام رو تغییر بدم یا زیر آفتاب دراز بکشم. تعطیلات که میشد باید سه تا کلاه سرم میکردم و میرفتم زیر چتر که موهام خراب نشن.”

“مردم همش میان میگن که این ثروت و پولی که در آوردی جای کودکی از دست رفته ت رو پر میکنه. این واقعا حرف مسخره ای هست که برای کودکیت قیمت بگذاری. دیگه هیچ وقت اون سال ها برنمیگردن و نمیتونی قیمتی روش بذاری.”تام تا به حال 3 میلیون یورو برای نقشش دریافت کرده است. او جوان ترین فرزند پسر بین چهار برادر دیگر خانواده است.

تا حالا کلی آت و آشغال خریدم. چیزهایی که بچه ها میخرن مثل اسکیتبورد، لباس و چیزهای معمولی نوجوانانه. بخش اعظم پولم رو برای ماشین حروم کردم که بیشتر BMW بودن، هم برای خودم و هم خانواده م.”“خیلی استرس آمیز هست که ده سال کار تضمین شده داشتی و نگرانی نداشتی ولی الان دیگه همه چیز به خودت بستگی داره و هیچ تضمینی برای وجود کارهای آینده نیست. باید خرج های خودم رو بپردازم و سر کار برم.”بعد از این در مورد بقیه بازیگران فیلم صحبت میکند که به طور خلاصه برای شما نظر تام رو مینویسیم:
دیم مگی اسمیت (پ. مک گوناگل): با شخصیت ترین زنی که در تمام عمرم دیدم. حتی یک بار هم حرف بدی نزد.
هلنا بونهام کارتر (بلاتریکس): دوست داشتنی.

رالف فاینس (ولدمورت): به ترسناکی نقشش ولی دوست داشتنی.
www.poterban.blogspot.com


آلن ریکمن (پ. اسنیپ): اولین بار با دیدنش هول شدم به خاطر جدیت در نقشش.
او بعد از صحبت از مدرسه و حسادت دوستان در مورد دوستی صمیمانه و نزدیک خود با دنیل ردکلیف و روپرت گرینت می گوید. خلاصه صحبت های او از این دو نفر:
دنیل ردکلیف: هیچ کس بهتر از او برای این نقش نبود. – بی اندازه مودب است و از آدم های بی تربیت متنفر است. – عاشق فیلم و مجموعه است.
روپرت گرینت: شخصیتی ریلکس دارد و اصلا خود را برای چیزی آزار نمی دهد. – بسیار با استعداد.و گفت زیاد اما واتسون رو ندیده است ولی به نظرش او دختری فوق العاده حرفه ای و بانویی باهوش است.در آخر هم گفت موقع دریافت جایزه MTV حتی از یک ثانیه آن هم لذت نبرده است زیرا مجبور به سخنرانی شده بود.جید الیویا، دوست دختر تام نقش همسر او را در یکی از صحنه های پایانی فیلم ها بازی کرده است. این دو همدیگر را سه سال پیش موقعی که جید دستیار صحنه بوده است ملاقات کرده بودند.www.poterban.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با تشکر از نظر شما
مدیریت : مهدی . ب